فرمولاسیون تینر کوره ای

کد محصول: 6193-108

تینر کوره‌ای یک ماده شیمیایی است که از آن به عنوان حلال برای رنگ‌ها استفاده می‌شود. فرمولاسیون تینر کوره‌ای، از آن حیث مورد توجه قرار دارد که اساس استفاده از آن بر پایه قدرتی که در ایجاد روان‌سازی و رقیق‌سازی رنگ دارد، نقش کلیدی در این حوزه بازی می‌کند. فرمولاسیون تینر کوره‌ای می‌تواند دارای انواع متفاوتی باشد که بسته به نوع تینر و شرایط استفاده از آن می‌تواند تهیه و سازماندهی شود.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی جمعی از کارشناسان و مهندسان شیمی خبره در محاسبه و تهیه فرمول تولید انواع تینر و حلال ویژه است که نقش کلیدی در آماده سازی فرمولاسیون تولید مواد متفاوت دارد.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان فرمولاسیون تینر کوره‌ای، با افتخار خدمات خود را در شهر مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه فرمولاسیون‌های به‌روز و کاربردی، نیازهای شما را برای راه‌اندازی خط تولید انواع تینر و حلال‌های ویژه تا حد زیادی برطرف نماییم.

برای تهیه فرمولاسیون تینر کوره‌ای با شماره تلفن ( 09903202100 ) در ارتباط باشید. 

اهمیت فرمولاسیون تینر کوره‌ای را از این زاویه می‌توان مورد بررسی قرار داد که در رقیق کردن رنگ‌ها و پاک کردن ابزارهای نقاشی، نقش مهمی بازی می‌کند.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از شرکت‌های مطرح در ارائه فرمولاسیون تینر کوره‌ای است که در این زمینه، می‌توان به راحتی به آن اعتماد کرد، چرا که تمام محصولات تولید شده به وسیله فرمول‌های ارائه شده توسط آن، با کیفیت هستند و متناسب با استانداردهای روز دنیا ارائه می‌شوند. در واقع شرکت کار اندیش صنعت شیمی، دارای مهندسان شیمی باتجربه، در ارائه فرمول تولید انواع تینر و حلال‌های ویژه است که آن‌ها را در بهترین روش آزمایش شده و با تجربه بالا در اختیار تولیدکنندگان محترم قرار می‌دهد.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرمول تولید انواع محصولات خودرویی به عنوان یک تولید کننده، از فرمولاسیون تولید انواع محصولات خودرویی، مطلع شوید و همچنین به اطلاعات خود بیفزایید.

قیمت فرمولاسیون تینر کوره ای

فرمولاسیون تینر کوره‌ای نیز مانند سایر مواد شیمیایی، می‌تواند با روش‌های متفاوتی تهیه و آماده‌سازی شود که بسته به نوع تکنولوژی و فرآیند استفاده شده در آن می‌تواند دارای قیمت‌های متفاوتی باشد. علاوه بر این‌ها قیمت فرمولاسیون تینر کوره‌ای، بر اساس انطباق آن با استانداردهای روز دنیا، وضعیت عرضه و تقاضا در بازار، هزینه‌های تحقیق و توسعه برای تهیه فرمولاسیون تینر کوره‌ای و... بستگی دارد. در نهایت برای محاسبه قیمت دقیق و نهایی فرمولاسیون تینر کوره‌ای، به نیاز سنجی از تولید کننده و صحبت در مورد جزئیات مدنظر او با تهیه کننده فرمولاسیون تینر کوره‌ای مورد نیاز است که منجر به رسیدن به توافق و یک قیمت مقرون به صرفه برای فرمولاسیون تینر کوره‌ای است.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون تینر روغنی به صفحه فرمولاسیون تینر روغنی مراجعه نمایید.

ویژگی‌های فرمولاسیون تینر کوره ای

فرمولاسیون تینر کوره‌ای، دارای ویژگی‌های متفاوتی است که منشا داشتن خاصیت روان کننده بودن و... در مورد آن است. بنابراین این امر را ضروری دانستیم که در ادامه به بررسی ویژگی‌های مهم فرمولاسیون تینر کوره‌ای بپردازیم.

  1. 1. تینر کوره‌ای در مواردی از قبیل رقیق کردن رنگ و رنگ‌آمیزی سطوح مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  2. 2. قدرت حلالیت تینر، به عبارت دیگر همان قابلیت رقیق‌کنندگی آن است. به عبارت بهتر هر چه تینر قوی‌تر باشد، با مصرف کم‌تری از آن، رنگ را به میزان بیش‌تری نسبت به انواع ضعیف‌تر آن رقیق می‌کند. در حقیقت هر چه فرمولاسیون تینر کوره‌ای دارای ویژگی‌های قوی‌تری باشد، دارای حلالیت بیش‌تری است. 
  3. 3. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های دیگر فرمولاسیون تینر کوره‌ای، نقطه اشتعال آن است که به منظور تامین ایمنی محیط و جلوگیری از آتش‌سوزی دارای اهمیت بالایی است.
  4. 4. نقطه اشتعال یا آتش گرفتن تینر کوره‌ای در واقع همان درجه دمایی این ماده است که با یک جرقه هر چند کوچک منجر به ایجاد آتش‌سوزی می‌شود. هر چقدر نقطه اشتعال تینر کوره‌ای بالاتر باشد، خطر شعله‌ور شدن تینر و ایجاد آتش‌سوزی در حین استفاده یا نگهداری و ذخیره آن در انبار کاهش پیدا می‌کند.
  5. 5. ویژگی مهم دیگر در مورد تینر، رنگ آن است که در مورد رنگ‌های متفاوت دارای اهمیت است. برای مثال رنگ تینر در فرمولاسیون تینر کوره‌ای، مخصوصا در زمینه استفاده از آن برای رنگ‌های روشن دارای اهمیت بالایی است.
  6. 6. ویژگی دیگر تینر کوره‌ای که دارای اهمیت بالایی است، سرعت تبخیر شدن آن است. به این معنا که بهتر است سرعت تبخیر تینر کوره‌ای با سرعت تبخیر رنگ به شکل هم‌زمانی اتفاق بیفتد که بتوان کیفیت نهایی مطلوبی از رنگ نهایی مشاهده کرد. 

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون تینر لوساید به صفحه فرمولاسیون تینر لوساید مراجعه نمایید.

انواع فرمولاسیون تینر کوره ای

فرمولاسیون تینر کوره‌ای، دارای انواع متفاوتی است که یکی از آن‌ها همان‌طور که گفتیم مربوط به قدرت تینر کوره‌ای در ایجاد روان‌کنندگی و رقیق کردن رنگ است. همچنین نوع فرمولاسیون تینر کوره‌ای ارتباط تنگاتنگی با ساختار آن دارد. به این علت که رنگ‌ها دارای ساختارهای متفاوتی از نوع پلیمری و آلی هستند، قابلیت حل شدن در تینرها را دارند. اما بعضی از رنگ‌ها در تینرهای خاصی حل می‌شوند. بنابراین لازم است تا همواره این نکته را مد نظر قرار دهید که فرمولاسیون تینر کوره‌ای مد نظر شما لازم است تا با چه نوعی از رنگ و برای چه استفاده‌ای انطباق داشته باشند.

برای خرید فرمولاسیون تینر کوره‌ای، از طریق شماره تلفن 09903202100 با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه