فرمولاسیون تینر روغنی

کد محصول: 6193-106

فرمولاسیون تینر روغنی، برای تولید ماده‌ای بی‌رنگ، شفاف و قابل اشتعال به کار می‌رود که در رقیق کردن انواع رنگ‌ها، بعضی از انواع رنگ‌های اتومبیلی، جلاهای روغنی و رنگ‌های روغنی مورد استفاده در صنعت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تینر روغنی برای ترکیب شدن با انواع رنگ‌های روغنی یا رنگ‌های پایه مورد استفاده قرار می‌گیرد و در مورد رنگ‌آمیزی سطوح چوبی و اجسام فلزی نیز کاربرد داردد. فرمولاسیون تولید در مجموعه فرمول تولید انواع تینر و حلال ویژه شرکت کار اندیش صنعت شیمی جایگاه و نقش ویژه‌ای در تولید انواع حلال‌ها و تینرها دارد.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، با کادری از مهندسان حرفه‌ای و باتجربه در زمینه فرمول‌نویسی برای انواع تینر و محصولات شیمیایی می‌کوشد. این شرکت فرمولاسیون تولید تینر روغنی را در بهترین حالت در اختیارتان قرار می‌دهد و تا تولید کردن محصول و استفاده صحیح از فرمولاسیون در نسبت و اندازه صحیح، شما را همراهی می‌کند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی، به عنوان یکی از ارائه‌دهندگان فرمولاسیون تینر روغنی، با افتخار خدمات خود را در شهر مشهد و سراسر ایران ارائه می‌دهد. ما به طور مداوم در تلاشیم تا با ارائه فرمولاسیون‌های به‌روز و کاربردی، نیازهای شما را برای راه‌اندازی خط تولید انواع تینر و حلال‌های ویژه تا حد زیادی برطرف کنیم.

برای خرید فرمولاسیون تینر روغنی با شماره تلفن 09903202100 در ارتباط باشید. 

اهمیت فرمولاسیون تینر روغنی را از این زاویه می‌توان مورد بررسی قرار داد که در رقیق کردن رنگ‌ها و پاک کردن ابزارهای نقاشی، نقش مهمی بازی می‌کند.
شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از شرکت‌های مطرح در ارائه فرمولاسیون تینر روغنی است که در این زمینه، می‌توان به راحتی به آن اعتماد کرد، چرا که تمام محصولات تولید شده به وسیله فرمول‌های ارائه شده توسط آن، با کیفیت هستند و متناسب با استانداردهای روز دنیا ارائه می‌شوند. در واقع شرکت کار اندیش صنعت شیمی، دارای مهندسان شیمی باتجربه، در ارائه فرمول تولید انواع انواع تینر و حلال‌های ویژه است که آن‌ها را در بهترین روش آزمایش شده و با تجربه بالا در اختیار تولیدکنندگان محترم قرار می‌دهد.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه فرمول تولید انواع محصولات خودرویی به عنوان یک تولید کننده، از فرمولاسیون تولید انواع محصولات خودرویی، مطلع شوید و همچنین به اطلاعات خود بیفزایید.

قیمت فرمولاسیون تینر روغنی

قیمت فرمولاسیون تینر روغنی، بر اساس انواع حلال‌های استفاده شده در آن، میزان روغن موجود در فرمولاسیون تولید، میزان تحقیقات و آزمایشات انجام گرفته برای افزایش نقطه اشتعال آن به منظور سهولت در نگه‌داری و انبار کردن آن و جلوگیری از مشتعل شدن آن به هنگام استفاده، قیمت‌گذاری می‌شود. شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از ارائه کنندگان فرمول تولید انواع تینر و حلال ویژه است که تمام فرمولاسیون تولید را در بالاترین کیفیت ومناسب‌ترین قیمت در اختیار تولیدکنندگان عزیز قرار می‌دهد.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون تینر فوری به صفحه فرمولاسیون تینر فوری مراجعه نمایید.

ویژگی‌های فرمولاسیون تینر روغنی

  1. 1. از مهم‌ترین ویژگی‌های فرمولاسیون تینر روغنی، می‌توان به استفاده از مواد روان‌کننده در آن اشاره کرد. در حقیقت با استفاده از فرمولاسیون تینر روغنی، می‌توان رنگ را به اندازه کافی روان کرد و سطح مورد نظر را به شکلی یکنواخت رنگ‌آمیزی کرد.
  2. 2. نکته مهم در مورد استفاده از فرمولاسیون تینر روغنی، ترکیب و مخلوط کردن یکسان تینر روغنی با رنگ است. 
  3. 3. فرمولاسیون تینر روغنی باید به شکلی طراحی و محاسبه شود که سرعت خشک شدن آن معقول و مناسب باشد. به این معنا که سریع و قبل از پخش شدن مناسب رنگ خشک نشود. همچنین خشک شدن آن نیز، با سرعت مناسب و نه زیاد کند، صورت پذیرد.
  4. 4. معمولا در فرمولاسیون تینر روغنی از موادی استفاده می‌شود که نسبت به حرارت مقاومت بالایی داشته باشند، به راحتی آتش نگیرند و مناسب تولید انبوه و ذخیره کردن در انبارهای متفاوت باشند.
  5. 5. فرمولاسیون تینر روغنی، مجموعه‌ای از مواد حلال و روغن است که دارای ترکیب مناسبی از این 2 نوع ماده است.

برای آشنایی و مطالعه بیش‌تر در مورد فرمولاسیون تینر لوساید به صفحه فرمولاسیون تینر لوساید مراجعه نمایید.

برای خرید فرمولاسیون تینر روغنی، از طریق شماره تلفن 09903202100 با کارشناسان شرکت کار اندیش صنعت شیمی در ارتباط باشید.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه