کاغذ تیشو خرد شده

کد محصول: 6193-108

مواد اولیه تولید دستمال کاغذی

شرکت کار اندیش صنعت شیمی، یکی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان مواد اولیه تولید دستمال کاغذی است. با کاغذهای تیشو خرد شده شرکت کار اندیش صنعت شیمی تجربه‌ای متفاوت از نظافت و پاکیزگی را تجربه خواهید کرد.

این محصول نرم و لطیف، از کاغذهای تیشو درجه 1 تولید می‌شود و دارای کیفیت و ضخامت بالایی است که با الگوها و طرح‌های متنوعی تزیین شده است. کاغذهای تیشو خرد شده کار اندیش صنعت شیمی از مواد اولیه و خمیر الیاف سلولوزی با کیفیت تهیه می‌شوند و دستمال کاغذی نهایی آن‌ها سفید، بدون لکه، صاف و یک‌دست است.

برای خرید طاقه کیسه زباله می توانید با شماره 09903202100 تماس حاصل فرمایید.

برای آشنایی و مطالعه بیشتر به صفحه  خط تولید دستمال کاغذی مراجعه نمایید.

قیمت کاغذ تیشو خرد شده

قیمت کاغذهای تیشو خرد شده شرکت کار اندیش صنعت شیمی، بسته به میزان کیفیت و ویژگی آن‌ها متفاوت است و دربرگیرنده طیف گسترده‌ای از سلیقه‌ها است.

خرید کاغذ تیشو خرد شده

برای خرید کاغذ تیشو خرد شده، بهتر است کالایی را انتخاب کنید که نو و درجه 1 است و در نتیجه، دستمال کاغذی‌های تولید شده از آن‌ها کالایی باکیفیت است.

خرید اقساطی کاغذ تیشو خرد شده

همان‌طور که مطلع هستید، تهیه کاغذ تیشو خرد شده به عنوان ماده اولیه برای تولید دستمال کاغذی، به صورت نقدی است، اما شرکت کار اندیش صنعت شیمی این کالا را برای نمایندگان خود به صورت اقساطی و چکی نیز عرضه می‌کند.

وزن کاغذهای تیشو خرد شده

هر بسته از دستمال کاغذی‌های شرکت کار اندیش صنعت شیمی حدود 120 گرم وزن دارد و هر برگ آن به صورت دو لایه بوده و اندازه برگ‌های سایز متوسط آن 20*20.5 سانتی‌متر است. 

انواع کاغذ تیشو خرد شده

کاغذهای تیشو خرد شده کار اندیش صنعت شیمی، دارای 3 نوع متفاوت هستند که بسته به نیاز و انتخاب شما قابل انتخاب هستند.

1. کاغذ تیشو خردشده گلریز: این کاغذ تیشو خردشده، یکی از باکیفیت‌ترین نوع کاغذهای تیشو در بازار است که توسط شرکت کار اندیش صنعت شیمی به فروش می‌رسد.
2. کاغذ تیشو خردشده گل‌پونه: کاغذ تیشو خرد شده گل‌پونه هم یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین کاغذهای تیشو است که توسط شرکت کار اندیش صنعت شیمی عرضه می‌شود.
3. کاغذ تیشو خردشده لطیف: کاغذ تیشو خردشده لطیف از مواد اولیه نو و درجه 1 تولید می‌شود که این نرمی و لطافت تضمینی برای این دیتمال کاغذی به ارمغان می‌آورد.

ویژگی‌های کاغذ تیشو خرد شده

کاغذ تیشو خرد شده، همان کاغذ تیشو است که به قطعات کوچک‌تری تقسیم شده و آماده مصرف است. کاغذهای تیشو خرد شده شرکت کار اندیش صنعت شیمی، از مواد اولیه باکیفیت تهیه می‌شوند. در حال حاضر، باکیفیت‌ترین کاغذهای تیشو رایج در بازار، شامل 3 برند لطیف، گل‌پونه و گلریز هستند که از مواد اولیه درجه 1 تولید و ساخته می‌شوند.

برای آشنایی و مطالعه بیشتر درباره دستمال کاغذی به صفحه دستمال کاغذی پروفلاور مراجعه نمایید.

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که منظورمان از مواد اولیه درجه 1 چیست؟ در پاسخ، باید بگوییم که در بسیاری از دستمال‌های کاغذی از مواد بازیافتی برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود، که محصول نهایی تولید شده توسط آن‌ها بسیار بی‌کیفیت است و دستمال کاغذی‌های تهیه شده از این روش نسبت به دستمال‌های کاغذی مرغوب، تیره‌تر و نازک‌تر هستند و برای خشک کردن دست، حداقل نیاز به 7 تا 8 برگ دستمال کاغذی وجود دارد.

این دستمال کاغذی‌های بازیافتی، به دلیل استفاده از مواد شیمیایی زیاد، زمانی که با آب و رطوبت برخورد می‌کنند، پاره و پودر می‌شوند و به دست می‌چسبند. این کالاها بسیار بی‌کیفیت هستند و در بلند مدت مشکلات زیادی برای سلامتی انسان به وجود می‌آورند.

اما کاغذهای تیشو تولید شده توسط شرکت کار اندیش صنعت شیمی دارای کیفیت بالایی هستند، سطح صافی دارند و فاقد پرز و سوراخ هستند و رنگ سفید و یک‌دست آن‌ها گواه کیفیت بالای آن‌هاست.

———————————————————————

شرکت کاراندیش صنعت شیمی توس یک شرکت کارآفرین در ایران است که در زمینه :

و... فعالیت میکند.

شرکت کاراندیش صنعت شیمی

با گستره ای از خط تولیدهای متنوع و کسب و کارهای زودبازده که شرایط راه اندازی و سود قابل توجهی از تولید دارد.

برای افزایش رونق تولید و کاهش نرخ بیکاری با حاشیه ریسک پایین و مشاوره و خدمات پس از فروش این امکان را برای تمام اقشار فراهم کرده ایم.

تا به راحتی بتوانند یک کارگاه تولیدی خانگی و یا کارگاهی ایجاد کرده و یک تولیدکننده موفق با امکان صادرات محصولات به خارج از کشور را داشته باشند.

برای سهولت و نیز سرعت بخشیدن به کار می توانید به صورت غیرحضوری نیز تمام مراحل راه اندازی و تولید از ثبت قرارداد و نیز سفارش مواد اولیه را انجام دهید.

برای دیدن جدیدترین محصولات به اینستاگرام شرکت کاراندیش بپیوندید.

————————————————————————

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ...
محصولات مشابه
طاقه کیسه زباله
طاقه کیسه زباله
طاقه های کیسه زباله در کیفیت ها و رنگ های مختلف برای انواع مصارف خانگی و اداری تهیه می شوند
دستمال کاغذی پروفلاور
دستمال کاغذی پروفلاور
دستمال کاغذی پروفلاور یکی از پرو فروش ترین محصولات پروفلاور است که در مدل های جعبه ای ،اقتصادی و جیبی ساخته شده است
دستگاه تولید دستمال توالت
دستگاه تولید دستمال توالت
دستگاه تولید دستمال توالت و یا دستگاه دلسی قطعه ای از تجهیزاتی است که در فرآیند تولید دستمال کاغذی توالت استفاده می شود